Tällaisen tunnustuspokaalin sain Keppihepalta.. Ja se tarkoittaa sitä, että minun täytyy paljastaa 8 asiaa itsestäni sekä "pistää vahinko kiertämään" kahdeksalle blogistille.. Olen kovasti vältellyt blogiin tulemista (no ei vaan, aika vaan on oikeasti ollut este..), mutta nyt täytyy ottaa härkää sarvista.. Paljastuksia siis ja ehkä vähän jo tuttuakin tietoa:

1. Asun läntisellä Uudellamaalla, siis kaksin loppukesästä 15 vuotta täyttävän poikani kanssa.

2. Vanhempani, enoni ja isoäitini asuvat tämän saman kujan varressa, kaikki peräkkäin. Ei ole pitkä matka sukulaisiin, tosi kätevää ja kivaa, hyvissä väleissä kun ollaan :o)

3. Työskentelen suuressa kansainvälisessä yrityksessä projektiassistenttina, siis konttorirotta olen. Työmatkaa on reilut 50 km suuntaansa eli autossa tulee vietettyä aika paljon aikaa päivittäin. Onneksi silloin tällöin voin olla etätöissä, silloin avaan läppärin yöpuvussa :o)

4. Olen aina tykännyt kielten opiskelusta, vaikka mitään vierasta kieltä en erikoisen sujuvasti puhu. Töissä olen käyttänyt englantia, ruotsia sekä venäjää. Nykyisin saatan puhua pari sanaa saksaa työkavereiden kanssa ja ranskalaisilta olen yrittänyt oppia jotakin..

5. Pidän kovasti kissoista ja ajoittain poden kovaa kissakuumetta. Minulla oli lapsena suloinen Jaska-kissa, joka eli melkein 20-vuotiaaksi ja poikani muistaa sen hyvin (ja lohdutti minua Jaskan kuoltua :o) Siitä kissasta olisi paljon tarinoita.. Nyt erityisesti tulee mieleeni äitini letkautus: Jaska syö perunamuussia niin kuin muutkin ihmiset.. Jaska oli todella tärkeä koko perheelle ja kotoa muutettuani se viihtyi paljon isäni sylissä.

Tällainen brittiläinen olisi haaveideni täyttymys..

6. Olen illan torkku ja aamun virkku. Minun on ihan turha yrittää katsoa telkkaria myöhään, sillä nukahdan vaikka istualleni ja sohvalla maatessa ihan varmasti!

7. Jääkiekko on meillä koko perheen harrastus, poikani ja minä olemme molemmat Tappara-faneja. Poikani pelaa paikallisessa joukkueessa maalivahtina, hän on aloittanut 4-vuotiaana muistaakseni.. Eli hallilla on vietetty paljon aikaa ja sieltä olemme molemmat löytäneet hyviä ystäviä :o) Kumma kyllä, kaikkien näiden vuosien jälkeen en vieläkään ymmärrä jääkiekosta juuri mitään.. Paitsion sentään jo ymmärrän.. Mutta katselen mielelläni, ihan jo pienestä saakka töllättiin poikani kummitädin kanssa öisetkin olympiamatsit!

8. Käsillä tekemisen lisäksi harrastan liikuntaa, käyn läheisessä kuntokeskuksessa noin 3 kertaa viikossa mm. spinningissä ja erilaisissa jumpissa. Hot body jooga on ollut tämän kevään uusi löytö :o)

Tässä näitä.. Sainpas hoidettua pois alta!

Minun on vaikea valita 8 kpl blogisteja, joille antaisin pokaalin. Moni on jo saanut sellaisen tai vastaavan. Mutta kaikki tutut, olkaa hyvä ja napatkaa rohkeasti tästä, kuulen mielläni paljastuksia!